Wysyłka
Dokładamy wszelkich starań, by produkty zamówione w naszym sklepie dotarły do odbiorców jak najszybciej i w dogodnym terminie. W trosce o wygodę i zadowolenie naszych Klientów oferujemy szereg opcji odbioru i dostawy towaru.
InPost od 13 zł
Od wysyłki od nas do dotarcia do paczkomatu paczka podróżuje 1-2dni. Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać w wybranym paczkomacie InPost, dostępnym 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Twoja przesyłka, którą kurier umieści w dedykowanej skrytce, będzie tam czekać 48 godzin. Po upływie tego czasu paczka trafi do najbliższego oddziału InPost. Paczkomaty obsługują przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, o wadze do 25 kg. https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kurier DPD od 14 zł
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej. Korzystając z poniższej tabeli, wybierz opcję dostawy dopasowaną do Twoich potrzeb.
koszt | |
Kurier DPD | 14,00 zł |
Kurier DPD pobranie | 18,00 zł |
Kurier DPD dostawa w sobotę | 27,00 zł |
DPD Pickup Point (odbiór własny) od 9,90 zł
Produkty zamówione w naszym sklepie możesz odebrać osobiście w wybranym punkcie. https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/
Darmowa dostawa
Produkty zamówione w naszym sklepie, których łączna wartość przekracza 1001 zł, możemy dostarczyć w ramach usługi darmowej dostawy.
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia każdorazowo wskazany jest na karcie produktu przy zdjęciu. Czas realizacji dotyczy samego kompletowania towaru oraz przekazania go do przewoźnika. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostarczenia.
Zmiana terminu lub formy dostawy
By dokonać zmiany w formie dostawy, terminie lub zmienić formę płatności zachęcamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta, z opiekunem wskazanym w mailu
Przesyłki uszkodzone
Pamiętaj, by sprawdzić przesyłkę przed pokwitowaniem odbioru. Jeśli uszkodzenia zostaną zauważone po odebraniu paczki, zgłoś ten fakt firmie kurierskiej. Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, stosownie do zaistniałej sytuacji:
Paczka ma widoczne uszkodzenia na opakowaniu
- uszkodzenie opakowania upoważnia Cię do otwarcia paczki w obecności kuriera,
- uszkodzenia zgłoś, wpisując je w protokole szkody (dokument dostępny u kuriera).
Uszkodzona paczka -> Spisanie protokołu z kurierem (to trzeba wstawić jakieś grafiki uszkodzonej paczki i protokołu –clipart lub cos podobnego)
Pamiętaj!!! Nie odbieraj przesyłki uszkodzonej lub niekompletnej!
Paczka bez widocznych uszkodzeń została odebrana, a uszkodzona jest jej zawartość:
- skontaktuj się z firmą kurierską
- umów wizytę kuriera, w którego obecności spiszesz protokół szkody
Paczka
Uszkodzony produkt
Kontakt z firmą kurierską
Spisanie protokołu z kurierem
Pamiętaj!!! Kopia protokołu szkody jest podstawą do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym