Zwroty
Zakup to nie zawsze łatwa decyzja. Rozumiemy także, że z jakichś względów możesz zmienić zdanie. Może także zdarzyć się, że produkt nie spełnia Twoich wymagań. Dlatego mamy proste zasady dokonywania zwrotów.
Najważniejsze tematy:
Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
Pamiętaj!!! Zwrot dotyczy wyłącznie umów zawartych na odległość przez konsumentów.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
- Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia. (link do formularza).
- Prześlij do nas wypełniony formularz wraz z towarem.
- Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki zapłaciłeś wcześniej.
W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu towaru?
Jeśli produkt został przygotowany na Twoje życzenie (np. zestaw komputerowy).
Nie przyjmujemy otwartych produktów higienicznych.
Wersji cyfrowych oprogramowania.
Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu.
Jak przygotować towar do zwrotu?
Spakuj i zabezpiecz towar.
Dołącz do produktu formularz odstąpienia.
Dobrze zamknij paczkę.
To przyspieszy procedurę.
Wyślij paczkę na adres zwrotów.
Czekaj na zwrot środków.
Adres do wysyłki paczki ze zwrotem
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres. Pamiętaj o dopiskach:
Zwroty
Pines sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
Jak zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym?
By zwrócić towar zakupiony na konsumenta w sklepie internetowym (zakup na odległość) prosimy o wypełnienie odstąpienia od umowy na piśmie i wysłanie go nam listownie oraz mailowo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Od wysłania zgłoszenia na piśmie klient ma maksymalnie 14 dni na zwrot towaru. Towar wysyłany jest na koszt klienta na adres podany poniżej:
Zwroty
Pines sp. z o.o.
ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce regulamin, oraz jest również dołączany do paczek wraz z dokumentem sprzedaży. Dotyczy to oczywiście zamówień realizowanych na konsumenta.
Zwrot na konsumenta.
Zdajemy sobie sprawę, iż wybrane i zakupione produkty nie zawsze spełniają oczekiwania. Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
Zwrot towaru za pobraniem.
Sklep nie honoruje i nie przyjmuje paczek wysyłanych „za pobraniem” (opłacanych przy odbiorze). Zwrot towarów odbywa się na koszt konsumenta.
Jaki jest termin zwrotu towaru?
Termin na zwrot towaru wynosi maksymalnie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego odstąpienia od umowy.
Zwrot towaru a raty?
Produkty zakupione na raty również podlegają możliwości zwrotu. Odstąpienie od umowy należy zgłosić w terminie 14 dni od daty zakupu i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar do sprzedawcy.
W przypadku odstąpienia całościowego – zwrot wszystkich produktów z zamówienia. Oprócz zgłoszenia odstąpienia do sprzedawcy, należy również w terminie 14 dni od zakupu zgłosić odstąpienie od umowy kredytowej do banku. Po otrzymaniu towaru i pozytywnej weryfikacji, zostanie wystawiona korekta faktury. Dokument zostanie przesłany na podany w formularzu adres e-mail, natomiast środki zostaną zwrócone do banku, od którego sprzedawca otrzymał wpłatę.
W przypadku odstąpienia częściowego – zwrot części produktów z zamówienia. Po weryfikacji zwróconego towaru zostanie wystawiona korekta faktury. Dokument zostanie przekazany na podany adres e-mail. Następnie sprzedawca skontaktuje się z bankiem, z którym została zawarta umowa ratalna, w celu rozliczenia zwrotu. Bank skontaktuje się z kupującym w celu zawarcia aneksu do umowy (z uwagi na pomniejszenie kwoty do spłaty).